lauantaina, helmikuuta 04, 2006

Hömppämeemi

En ole mikään hirveä meemi-ihminen, mutta tätä olen jo niin monesta blogista lukenut, että päätin vihdoin metsästää tämän ja vastata itse :) Olisi pitänyt olla nopeampi, nyt näitä väittämiä oli jo ihan hirveästi. Ja minäkään en malttanut olla *kommentoimatta*, sorry :(

Ohjeet:
1. Julkaise omassa blogissasi koko lista yhdessä näiden ohjeiden kanssa.
2. Lihavoi ne väitteet, jotka ovat voimassa sinun kohdallasi.
3. Lisää loppuun väite, joka pätee sinuun.
4. Seuraavan osallistujan löydät tämän kirjoituksen kommenttilaatikosta (eli siis ekana ehtinyt saa luvan vastata).

1. Punainen on lempivärini.
2. Omistan auton. *No, mies omistaa ja minäkin mielelläni omistaisin, mutta kun ei ole tarpeeksi käyttöä kahdelle.*
3. Minulla on kissa.
4. Seuraan Emmerdalea.
5. Kykenen juomaan litran appelsiinimehua 15 minuutissa *Uskoisin näin, vaikken ole kyllä kokeillut.*
6. Sain töitä! *Ööh, no olenhan minä saanut useampaankin otteeseen, mutta nykyisessä työpaikassakin ehdin olla monta vuotta ennen äitiyslomaa.*
7. Conan O'Brien ärsyttää minua. *Conan on hauska, mutta Halosen hehkutus edes vitsillä ei oikein naurattanut.*
8. Olen aamu-uninen. *Ja iltauninen, ja kaikkea siltä väliltä :)*
9. Rakastan suklaata ja salmiakkia.
10. Havukasvit ovat kauniita.
11. En osaa rullaluistella.
12. Näen kummallisia unia. *Joskus, mutta tosi harvoin.*
13. Vihreä on lempivärini.
14. Leivon usein pannukakkuja.
15. Olen laulanut karaokea. *En ainakaan julkisella paikalla.*
16. Käytän julkisia liikennevälineitä. *Tarvittaessa, aika usein esimerkiksi kaupungilla käydessäni.*
17. En voi sietää verilettuja.
18. Pidän Kotiteollisuudesta.
19. Minulla on silmälasit.
20. Olen huulirasva-addikti.
21. Minulla on koira/koiria.
22. Haluan superhyperjättisuuren perheen.
23. Rakastan lomakkeiden täyttämistä. *Heh, rakastan myös lomakkeiden tekemistä sekä omaan että muiden käyttöön :)*
24. Osallistun neuleolympialaisiin 2006.
25. Olen neulonut Fifin. *Fifi2:n kyllä*
26. En osaa viheltää. *Ja tämäkös lähipiiriä huvittaa*
27. Olen liimannut pikaliimalla suuni (=hampaat yhteen ja kieli kitalakeen) kiinni.
28. Kohtasin aviomieheni netissä. *Vaikkakin netillä tai ainakin sähköpostilla oli oma osansa yhdessä vaiheessa.*
29. Haluaisin hypätä benji-hypyn.
30. Minulla on sinivihreät silmät.
31. Olen päättämätön.
32. Nukun vähintään kahdella peitolla. *En todellakaan. Vaikka illalla palelisin, yöllä potkin yleensä sen yhdenkin pois.*
33. Olen mieluummin kotona kuin kylässä.
34. Laulan suihkussa.
35. Minulla on iPod.
36. Seuraan useita scifi-sarjoja.
37. Olen juuttunut kielestä kiinni jäätyneeseen metalliin.
38. Minulla on tatuointi.
39. Minulla on kääpiösiili.
40. Aion pitää helmikuussa karkkilakon.
41. Olen suudellut samaa sukupuolta olevaa henkilöä kuin itse olen.
42. Olen tumpelo tekniikassa.
43. Nyplään pitsiä. *Toivon vaan...*
44. Settlers of Catan on suosikki lautapelini.
45. Olen hurahtanut Sudokuun.
46. Nukun päiväunet joka päivä.
47. Olen vasenkätinen.
48. Tulen työskentelemään/työskentelen lapsuuden unelma-ammatissani. *No, mitenkäs se minun blogini siellä vuodatuksessa alkoikaan?*
49. Olen 29-vuotias.
50. Olin tänään työhaastattelussa.
51. Pidän ikkunoiden pesemisestä.
52. Minulla on vauvakuume. *Oli paha, nyt on 3-kuukautinen tyttö :)*
53. Rakastan dekkareita.
54. En tykkää työstäni.
55. Olen kasvissyöjä.
56. Omistan yli 500 romaania. *Vaikea sanoa, en ole koskaan laskenut, mutta lähelle menee ainakin.*
57. Sisustan nukkekotia.
58. Matikka on kivaa!
59. Olen blogi-addikti
60. Olen neulonut pontson.
61. Olen kummallisten asioiden keräilijä.
62. Tykkään avantouinnista.
63. Koulussa lempiaineeni oli ruotsi. *Mutta pidin kyllä ruotsista paljon.*
64. Olen hurahtanut kuntoilukirjoihin.
65. Tykkään naksutella niveliä. *En todellakaan, kylmät väreet kulkevat selkäpiitäni, kun joku tekee näin.*
67. Harrastan karatea.
68. Rakastan lohikäärmeitä.
69. Kärsin ajoittain migreenistä.
70. Eilen oli hääpäiväni.
71. En ole koskaan juonut kupillistakaan kahvia
72. Olen löytänyt elämäni miehen/naisen. *Todellakin!*
73. Rakastan hunaja-juustovoileipiä.
74. Olen opiskelija
75. Pidän talvesta. *Minä pidän kyllä kaikista vuodenajoista, mutta kyllä kesä on kesä.*
76. Rakastan nettikilpailuja
77. Nälkäisenä olen hyvin äkäinen.
78. Mukavuudenhaluni voittaa nykyään useammin kuin turhamaisuuteni.

4 Comments:

Anonymous Anonyymi said...

Nappasin!

4/2/06 17:42  
Anonymous Anonyymi said...

Susanna: En nappaakaan!

Sama meemi menee näköjään montaa eri kautta! Nappasin tämän jo www.uniproje.vuodatus.net, joten jatkan sitä.

4/2/06 18:25  
Blogger Sininen said...

HUOM! Tätä ei siis ole kukaan täältä vielä napannut, Susanna ottikin tuon lyhyemmän ketjun perästä kiinni. Susanna ei vaan ilmeisesti toisella kertaa loggautunut sisään laittaessaan kommenttia. Että vinkiksi vaan, jos löytyy vielä joku, joka ei ole tähän vastannut ;)

8/2/06 12:53  
Anonymous Anonyymi said...

Minäpä otan tämän sitten seuraavaksi!

8/2/06 21:34  

Lähetä kommentti

<< Home