maanantaina, tammikuuta 23, 2006

Minäkö addikti?

Olen nyt odotellut pitkin päivää, että pääsisin vuodatus.netin blogiini, mutta ei onnistu. Olen
tuskaillut, kiemurrellut ja klikannut linkkiä varmaan kymmeniä, ellen satoja kertoja. Ei mitään tulosta. Mitä tekee muutamassa viikossa blogikirjoitukseen koukuttunut ihminen? No, luo tietysti itselleen uuden blogin! Minäkö addikti, no ee-en ;) Eli olen tulossa täältä: http://www.zininen.vuodatus.net/ ja taidan jatkaa tällä puolella sikäli kuin tämä yhteys toimii paremmin. Harmi, olisi tehnyt mieli käyttää suomalaista versiota, jossa ohjeetkin ovat suomeksi, mutta vierotusoireet olivat aivan liian pahat.

No, ei siinä vielä mitään, ettei päässyt itse postaamaan mitään, mutta kun ei päässyt lukemaan monien suosikkilistalaisten blogejakaan! Tämähän aiheutti jo sen verran pahoja tärinöitä, että mies sanoi, etten olisi armeijassa pärjännyt, kun ei pääsisi nettiin, kuten joillain nykyään kuulemma on ongelmana. Myönnetään, aika pahaksihan tämä on päässyt... Mitäkö minä sitten tein? Oli tietysti pakko ottaa itseään niskasta kiinni ja neuloa :)

Sain viikonloppuna huovutusmyssyn neulomisen loppuun, mutta en ole vielä uskaltanut laittaa sitä pesukoneeseen, rimakauhua tämä kai on. Laitan sitten ennen ja jälkeen kuvat, kun saan molemmat. Saa nähdä, onko myssy sitten minun kokoani vai pikkutytön vai onko se peräti patalapuksi umpeutunut. Ajattelinkin, että olisi hyvä tehdä huovutus miehen ollessa kotona, jos joudumme vaikka linkkuveitsen käyttöön, minä kun olen aika varautunut noinkin pahojen teräaseiden kanssa.

Jottei tämä uusi blogi alkaisi täysin vailla kuvia, niin tässä viime viikon hankintoja eli:

- Sandnes Cantot (luonnonvaalea ja musta) huovutusharjoituksiin
- Novita Butterflyt 4 valkoista ja yksi vaaleansininen muuntautuvat ehkä joskus topiksi minulle ja 2 vaaleanvihreää ovat yllätysprojektiin, joka on vielä hys-hys
- valkoinen ja poistoroosa (kolme kumpaakin) Novita Tennesseetä johonkin ihanaan pikkutytölle, vielä en tiedä tarkalleen, mutta näen ehkä vaaleanpunaisia sydämiä valkoisella pohjalla tai ehkä raitoja sekä toisinpäin
- ihanat Tusshenat eivät ole vielä kertoneet, mitä niistä tarkalleen ottaen tulee, vaikka olen niitä silitellyt ahkerasti. Pinkkiä on riittävästi vaikka paitaan tai takkiin, petroolinsinistä on 4 ja harmaata 3, niin, hmm... mitähän nuo nyt sitten ovat, kun ne eivät ole keriä eivätkä oikein vyyhtejäkään, puntteja? ;)